Boyner ve Akbank’tan sürpriz platform: One

Güncelleme Tarihi:

Boyner ve Akbank’tan sürpriz platform: One
Oluşturulma Tarihi: Mart 15, 2008 00:00

Türkiye'de taksitli kart piyasasında köklü değişiklikler yaratan Advantage kartı HSBC’ye satan Boyner Holding, 5 yıllık yasağın dolmasıyla çok daha kapsamlı yeni bir projeye başlıyor.

Akbank ve Boyner Holding, tüketiciye şimdiye kadar ayrı ayrı sunulan birçok hizmet ve ürünü One platformuyla sağlamak için işbirliği sözleşmesi imzaladı. Suzan Sabancı Dinçer’in mimarı olduğu projenin detayları açıklanmadı. One için Boyner Holding CEO’su Cem Boyner "Buna koşulsuz müşteri memnuniyeti otoyolu diyebiliriz. One ile ev sahibi olabileceksiniz, otomobil alabileceksiniz, telefonla konuşup, kilo verebilecek, kilo alabilecek, sadece para harcamayıp para da kazanacaksınız, Televizyon seyredip, internet kullanabileceksiniz" dedi. Boyner, One kapsamında bir telekom projeleri olduğunu da belirtti. Akbank Yönetim Kurulu Murahhas Üyesi Suzan Sabancı Dinçer, Türkiye’nin yarattığı iki önemli güç, Akbank ve Boyner’in, tecrübe ve yaratıcılıklarını bir araya getirdiğini söyledi. Bu platform ile çıtayı yükselttiklerini belirten Dinçer, "Bu belki takip edilecek ama biz yine çıtayı yükselteceğiz. Bu işbirliğiyle iki grubun birbirine mükemmel artı değer yaratacağına inanıyorum" dedi.

MÜŞTERİYE TAPIYORUZ: Cem Boyner, haftada milyonlarca müşteriye dokunduklarını, onların ihtiyaçlarını ve daha ihtiyaç olarak düşünmediklerini veren, müşteriye tapan bir grup olduklarını söyledi. Hep yeni şeyler peşinde koşmanın şirketin DNA’sı olduğunu vurgulayan Boyner şöyle konuştu: "1987’de koşulsuz müşteri memnuniyetini çıkardık. Advantage ile dünyanın ilk taksit kartını, Back-Up ile başka bir ilke imza attık. Yaptıklarımızla Türkiye’yi çok zenginleştirdik. Perakendede olmayanları yaptık. Pastadan pay almak yerine yeni pastalar yarattık. Yeni icadımız çok daha kapsamlı bir işbirliği. Akbank ile yaptığımız bu kapsamlı işbirliği ile mağazalarımız, müşteri veri tabanımız, sokak tecrübemiz ve ezber bozan icadımızla müşterilerimizi yeni pastanın hamuruna ekliyoruz. Lüks demokratikleşecek."

MİLYONLARI HEDEFLİYORUZ: One’ın insan merkezli, ulaşamadıkları milyonlarca kişiyi merkez alan bir platform olduğunu belirten Boyner, "Adeta koşulsuz müşteri mutluluğunun bir otoyolu. Hayatınızın her alanında sizi hayallere kavuşturacak taşıyıcı bir platform olacak. Her şey bu otoyol üzerinden geçebilecek. Hem su geçirmez olması hem ilk görüşte aşk olması lazım" dedi. Boyner, kredi kartı özelliği de olmasına rağmen, One’ı bir kredi kartı gibi düşünmemek gerektiğini kaydetti. Boyner, bu ürünün sadece Akbank ve Boyner müşterileriyle kısıtlı olmadığını vurgulayarak, "Tabii ki her iki tarafın müşterileri bize cesaret veriyor. Bu olmazsa zaten fikir fanteziden öteye gitmezdi. İşbirliği anlaşmasını bu sabah imzaladık. Bu, demiryolundan uzay seyahati gibi düşündüğümüz bambaşka bir platforma taşımak gibi. Bizim 3, Akbank’ın 6 milyon müşterisinin çok üstünde milyonları hedefliyoruz" diye konuştu.

MÜŞTERİ BAĞIMLILIĞI: Akbank Genel Müdürü Zafer Kurtul, One’ın Türkiye’de ilk defa gerçekleştirildiğini belirterek, platformun birçok ürün ve hizmeti barındıracağını ve çok güçlü bir müşteri bağımlılığı yaratmayı hedeflediklerini söyledi.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!