Çocuk gözüyle trafik sergisi

Güncelleme Tarihi:

Çocuk gözüyle trafik sergisi
Oluşturulma Tarihi: Ocak 05, 2005 00:34

Doğuş Grubu, bugünün çocukları, yarının büyüklerine sahip çıkmak ve Türkiye’nin geleceğine yatırım yapmak amacıyla ‘Doğuş Çocuk’ markasını yarattı. Doğuş Çocuk, grubun tüm çocuk faaliyetlerini çatısı altında toplayıp, sağlık ve eğitim alanlarında projeler sunacak.

Doğuş Çocuk’un ilk ürünü olan ‘Trafik Hayattır’ projesi kapsamında, çocuk gözüyle trafiğin anlatıldığı resimler, ‘Geleceğin Sanatçılarına Dikkat’ adıyla Doğuş Oto’da büyüklerin dikkatine ve beğenisine sunuldu. Autoshow 2004’te, Doğuş Otomotiv Standı’nda yer alan ‘Çocuk Alanı’na katılan miniklerin yaptığı trafik konulu resimlerden oluşan sergi, Doğuş Çocuk markasının ilk ürünü olan ‘Trafik Hayattır’ projesi kapsamında sergilenmeye başladı. Eğitim ve sağlık alanlarında, çocukları eğlendirirken eğitmek, aileleri, toplumu bilinçlendirmek esaslı projeler sunacak olan ‘Doğuş Çocuk’un ilk ürünü olan ‘Trafik Hayattır’ sergisinde sunulan resimler, ayrıca takvim ve kartpostal haline getirildi. Takvimler, Doğuş Oto’lardan araç satın alanlara hediye edilecek. Kartpostallar ise yıl boyunca yine Doğuş Oto’larda dağıtılacak.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!