41 ülkeye ihracat

Güncelleme Tarihi:

41 ülkeye ihracat
Oluşturulma Tarihi: Haziran 12, 2013 00:00

2013’ün ilk aylarında taşındığı Kemalpaşa’daki yeni tesisinde, kapasitesiyle birlikte ürün çeşitliliğini de artıran Rapro, hedef büyüttü.

Haberin Devamı

TÜRKİYE kauçuk sektörünün önde gelen markaları arasında gösterilen Gian Giacomo Ragusin’in 50 yılı aşkın deneyimiyle, 2003’te İzmir Çamdibi’nde 2 bin metrekarelik bir alanda faaliyetlerine başlayan Rapro, geçtiğimiz aylarda taşındığı Kemalpaşa’daki yeni tesisinde, kapasitesiyle birlikte ürün çeşitliliğini de artırdı. 8 bin metrekare kapalı, 14 bin metrekare açık alanda, 150 kişilik personeliyle hizmet veren Rapro, kauçuk hortumla başladığı üretim ağına, zamanla artan araç çeşitliliği sonucu kauçuk parçalar, kauçuk-metal parçalar, körükler, fitiller ve kasnakları da ekledi.

Dev markalara hizmet veriyor

Şirketin, yüzde 95’ini otomotiv sektörüne yönelik yaptığı üretimin yüzde 35’i OEM, yüzde 65’i de aftermarket olarak dağılıyor. Aftermarket kısmında Rapro, büyük dünya markalarına yaptığı fason üretimin yanı sıra, üretiminin yarıdan fazlasını da kendi markasıyla satıyor. Dünya markaları derken, akla gelebilecek tüm dev markalara hizmet verdiklerini belirten şirket yöneticileri, üretiminin yüzde 75’ini 41 ülkeye ihraç ettiklerinin, 24 ülkeye de kendi markalarıyla ürün sattıklarının altını çizdi.

Haberin Devamı

Hortum, kauçuk, kauçuk metal parçalar ve körükler üreten Rapro, 2013’ün gelişiyle birlikte yatırımlarını hızlandırdı. 2013’ün ilk aylarında Kemalpaşa’daki yeni fabrikaya taşınan şirketin Ocak ayında bugüne kadar yaptığı en büyük yatırım, haftanın yedi günü 24 saat çalışan, yakıt hortumu imalatı yapan hattı kurmak. Bunun yanı sıra plastik enjeksiyon parçaları üretimi işine giren Rapro, yaklaşık 5 bin çeşitle, Türkiye’nin en kapsamlı kauçuk parça üretimini yapıyor.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!