Hürriyet Dergi Grubu'ndan üç süper dergi daha

Güncelleme Tarihi:

Hürriyet Dergi Grubundan üç süper dergi daha
Oluşturulma Tarihi: Ekim 10, 1997 00:00

Haberin Devamı

Kariyer Dünyası

İş yaşamında yerinde sayan, soru sormayan, özeleştiri yapmayanlardan mısınız, yoksa ilerlemeyi, gelişmeyi kendisine ilke edinen, olanla yetinmeyenlerden mi? Şimdi ikinci kategoride yer alanların bir dergisi var: Kariyer Dünyası. Hürriyet Dergi Grubu tarafından yayınlanan, Türkiye'nin ilk ‘‘kişisel gelişim ve yönetim bilimi’’ dergisi özelliğini taşıyan Kariyer Dünyası, bu aydan itibaren sizlerle.

American Management Association işbirliğiyle, uzun yıllardır ekonomi gazeteciliği yapan Yaprak Özer'in yayın yönetmenliğinde hazırlanan Kariyer Dünyası, iş yaşamına ışık tutmayı hedefliyor. Geniş açılımlı bir dergi olduğu için kariyer yolunda ilerleyenlerle, mesleklerinin doruklarında olanları buluşturan bir köprü olmayı da amaçlıyor.

Küresel bir ‘‘ortak pazar’’a dönüşen dünyada, değişen iş dinamiklerine ayak uyduramayan şirketleri neler bekliyor? Değişim rüzgarının hızına erişebilmek için şirketler ne yapmalı? Pazardaki dalgalanmalara kolayca ayak uydurabilmek için şirketler nasıl organize olmalılar? Her ay, Kariyer Dünyası'nda, iş dünyasındaki değişimleri adım adım izlemeniz mümkün olacak. Sektörlerinde çığır açan şirketleri, bir anda tepetaklak olanları, kısacası başarı kadar, başarısızlık öykülerinin perde arkasını Kariyer Dünyası'nda bulacaksınız.

Gelecek yüzyılda en çok üzerinde durulacak kavramların başında toplam kalite yönetimi gelecek. Şirketler, artık daha nitelikli ürün geliştirebilmenin, daha verimli olabilmenin, rakiplerini alt edebilmenin sırrının insanda olduğunu keşfettiler. Şirketler için insana yapılan yatırım, en karlı yatırım! İnsan kaynaklarına var gücüyle eğilen, radikal değişimleri gerçekleştiren, yeniden yapılanarak güçlenen şirketler, her ay Kariyer Dünyası'nın konuğu olacaklar.

Kariyer Dünyası, ‘‘özel ilan’’ bölümüyle bir ‘‘ilk’’e imza atacak. Meslek yaşamına adım atmak isteyenlerle, nitelikli işgücünün peşinde olan yöneticiler, Kariyer Dünyası'nın eleman ilanları sayfalarında karşı karşıya gelecekler. Her ay masanın iki tarafı buluşacak.

Yeni bir açılım

Yayın dünyası 1 Ekim'de yepyeni bir dekorasyon dergisiyle tanıştı. Yıllardır tasarımın merkezi İtalya'da geniş okur kitlesine ulaşan ev dekorasyonu dergisi Brava Casa artık Türk okuyucularıyla da buluşuyor.

Brava Casa, okuru köklü bir gelenekten doğan İtalyan tasarım zevkiyle tanıştırırken, Türkiye'den ve İtalya'dan başarılı dekorasyon örneklerine, özgün tasarımlara yer veriyor. Ev dekorasyonu alanında özelleşen Brava Casa, evini dekore ettirmek isteyenler için, içmimara danışmadan önce A'dan Z'ye karşılaşılabilecek tüm dekorasyon sorunlarına açıklık getiriyor; ev tekstilinden mobilyaya, banyodan mutfağa ürün yelpazesi ve fiyatlarıyla piyasaya ayna tutuyor.

Okurla kurulan birebir ilişki Brava Casa'yı diğer dekorasyon dergilerinden ayrıcalıklı kılıyor. Dekorasyon, peyzaj tasarımı, antika ve eski eşya tamiri ve eksperliği, evle ilgili hukuksal sorunlar gibi konulara dair okur mektuplarıyla gelen sorulara, uzman görüşler doğrultusunda mimari çizimler, planlar ve uygulanmış düzenlemelerle yanıt arıyor.

Başarılı tasarımcı, mimar ve içmimarlarla söyleşiler, dekorasyon dünyasından son gelişmeler, özgün tasarımlar, çarpıcı fotoğraflar eşliğinde sunuluyor Brava Casa'da. Sergi ve müzayede haberleri, sanatçı ve zanaatkârlarla söyleşiler de derginin kapsamında yer alıyor.

Akadur Töleğen'in genel yayın yönetmenliğinde yayınlanan Brava Casa, Kendin Yap köşesiyle yaratıcılığı geliştirirken, ekonomik ve pratik önerilerde bulunuyor. Teknolojinin son ürünleri, elektrikli ev eşyaları ve yeni malzemelerin tanıtıldığı, kullanım konusunda ipuçlarının verildiği tüketici köşesi, okur için bir rehber niteliğinde.

‘‘Mükemmel Ev’’ anlamına gelen Brava Casa, okurla kurduğu birebir ilişki, tasarım, dekorasyon ve peyzaj problemlerine teknik yaklaşımı ve görsel zenginliği ile dekorasyon basınında yeni bir açılım.

Çağı yakalayın

Hürriyet Dergi Grubu'nun 1 Ekim'de piyasaya çıkan PCnet dergisi, bilgisayar ve İnternet kullanıcılarının merak ettikleri her konuyu ‘‘anlaşılır’’ bir dille anlatmayı hedefliyor. Bilgisayar ve İnternet kullanımının hızla arttığı bir ortamda, çağı yakalamak isteyen herkese hitap eden PCnet, Yavuz Oğuz yönetiminde hazırlanıyor.

Bilgisayar kullanıcısının, dergiden en zahmetsiz biçimde yararlanabilmesi için PCnet dergisi de bir ilke imza atıyor. PCnet, ergonomik dergi olma özelliğiyle okurun ilgi duyduğu bilgileri kolayca okuyabilmesini sağlayacak biçimde tasarlandı. Derginin bir başka iddiası da İnternet'i en verimli biçimde kullanmak. PCnet bu sayede güncelliğini her zaman koruyor. İnternet Servis Sağlayıcısı Rehberi, Marka Bilgisayar Fiyat Rehberi, Bilgisayar Parçası Fiyat Rehberi ve Terimler Sözlüğü ile okurun tüm beklentilerini karşılayan bir dergi olmayı amaçlıyor.

PCnet, okuyucusunun ilk kez deneyeceği programları ve bilgisayarlarına yapacağı bazı ayarları, adım adım anlatmayı uygun görüyor. Böylece anlatılan konu okuyucu tarafından uygulanırken hata yapma olasılığı en aza indirgenmiş oluyor.

Bilgisayar teknolojisinin inanılmaz gelişme hızı, kullanıcıları bilgisayarlarına kısa aralarla yeni parça almaya zorlarken, PCnet, okuyucusunu dükkan dükkan dolaşmaktan kurtarmayı da amaçlıyor. OEM Market sayfalarında parça fiyatlarını, PC Market'deyse kullanıma hazır birgisayar fiyatlarını sunuyor.

Bilgisayar ve İnternet dünyasında kullanılan dilin İngilizce olması da birçok meraklı okuyucu için problem. Bu terimlerin çoğunun Türkçeleştirilmesi bir çözüm gibi gözükse de bu güne kadar yapılan denemelerde komik ve daha anlaşılmaz kelimelerin ortaya çıktığı görüldü. Bu nedenle PCnet ağırlıklı olarak terimlerin İngilizcelerini kullanırken, Türkçe açıklamaları da derginin en arkasında bulunan Bilgisayar ve İnternet Sözlüğü'nde açıklıyor.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!