Altınyıldız'dan gençlere ‘Fabrika’

Güncelleme Tarihi:

Altınyıldızdan gençlere ‘Fabrika’
Oluşturulma Tarihi: Kasım 15, 2000 00:00

Haberin Devamı

Altınyıldız, 14 ay önce lanse ettiği NetWork'tan sonra yeni markası Fabrika-Altınyıldız'ı düzenlenen bir defile ile tanıttı. Altınyıldız, yeni markası Fabrika Altınyıldız ile genç olan ve genç yaşayan kitlelere daha uygun fiyatlarla ulaşmayı hedefliyor.

Altınyıldız Genel Müdürü Mehmet Hotiç, yeni markanın Network'tan yüzde 40-45 daha ucuz olacağını söyledi. Hotiç, ‘‘Önemli olan müşteriye doğru kalitede doğru değeri sunmak. Fabrika bu anlamda çok iddialı’’ dedi.

Altınyıldız'ın yatırımlarını tekstile dikey entegre olan hazır giyim ve parekende mağazacılığı alanları ile bütünleştirmeye çalıştığını belirten Hotiç, daha geniş bir kitleyi Fabrika kapasitesi ile içlerine almayı amaçladıklarını ifade etti.

Türkiye'de belli bir mağaza sayısına ulaştıkları vakit önümüzdeki dönemde NetWork ve Fabrika'yı yurtdışına taşıyacaklarını anlatan Hotiç, ‘‘ABD'de kurduğumuz şirketle şu anda NetWork bir anlamda pazarlanıyor. Fabrika'yı Avrupa'ya pazarlamak istediğimiz markolarakgörüyoruz’’ dedi. Hotiç, ‘‘Fabrika adını seçmemizdeki amaç, fabrika fiyat olarak ulaşılabilir bir markayı çağrıştırıyor. Ayrıca Altınyıldız da zaten bir fabrika’’ diye konuştu. Yeni marka için 3 milyon dolarlık bir bütçe ile yola çıktıklarını söyleyen Hotiç, önümüzdeki yıl ciro hedeflerinin 11-12 milyon dolar olduğunu kaydetti.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!