Teknoloji insan uzvunun bir parçası olacak

Güncelleme Tarihi:

Teknoloji insan uzvunun bir parçası olacak
Oluşturulma Tarihi: Kasım 09, 2014 10:52

Reklam ve pazarlama dünyasının ünlüleri İstanbul’da düzenlenen BrandWeek2014 konferansında buluştu. Martha Stewart’tan Sir John Hegarty’ye Prof Dr. David Aaker’dan Jason Silva’ya kadar birçok ismi ağırlayan konferansta özellikle pazarlamanın geleceğine ilişkin yeni trendler ilgi çekti.

Haberin Devamı

Konferansın en çok dikkat çeken konuşmacılarından Jason Silva, pazarlama ve beyin arasındaki ilişkinin altını çizdi. National Geography Channel‘da Beyin Oyunları isimli program yapan Silva, pazarlamanın geleceğine ışık tutan nörobilim çalışmalarından örnekler verdi. Yakın gelecekte teknolojinin insan uzvunun bir parçası olacağını ifade eden Silva, insan tarafından tasarlanan objelerin geri dönüp insanı etkilemeye ve şekillendirmeye başladığını belirtti.

Teknoloji insan uzvunun bir parçası olacak
KIZLARLA KONUŞUP AŞKI YAKALADI

Alametifarika reklam ajansının CEO’su Serdar Erener de pazarlama iletişimi için nörobilim çalışmalarının ne kadar önemli olduğunun altını çizdi. Erener özellikle beyindeki ayna nöronları tetikleyerek izleyenlerde empati yaratabilen reklamcıların farklılaşabileceğini belirtti. Serdar Erener konuşmasının sonunda Sir John Hegarty’ye bir heykelciğini hediye etti.

Haberin Devamı

Teknoloji insan uzvunun bir parçası olacak

Teknoloji insan uzvunun bir parçası olacak
MISIR ÇARŞISI’NA GİDİP DE…

"İNSANLARI ZOMBİYE DÖNÜŞTÜRMÜYOR"

Teknoloji insan uzvunun bir parçası olacak
Teknoloji insan uzvunun bir parçası olacak

Konferansta pazarlama ve nörobilim ilişkisine değinen bir diğer konuşmacılar da Thinkneuro’nın Yönetici Ortağı Dr. Yener Girişken ve Eti Gıda Pazarlama Müdürü Zübeyde Özmen’di. Birlikte sahneye çıkan konuşmacılar nöropazarlama araştırmalarının satışları nasıl artırdığına ilişkin örnekler verdi. Girişken, son zamanlarda pazarlama dünyasının hızla gelişen trendlerinden biri olan nöropazarlamanın “insanları zombiye dönüştürmediğini” sadece tüketicilere dair derin içgörüyü marka süreçlerine dahil ettiğini belirtti.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!