Salesforce 4'üncü kez ipi göğüsledi

Güncelleme Tarihi:

Salesforce 4üncü kez ipi göğüsledi
Oluşturulma Tarihi: Eylül 03, 2014 11:41

20 milyar dolar büyüklüğündeki CRM sektörünün önde gelen isimlerinden Salesforce.com, Forbes Dergisi tarafından 4’üncü kez ‘Dünyanın En Yenilikçi Şirketi’ seçildi.

Haberin Devamı

Salesforce.com’un sosyal medya dinleme, analiz ve etkileşim çözümü Radian6, 26 dilde 750 milyon kaynağı anlık olarak dinliyor, kategorize ediyor ve etkileşim için kullanıma sunuyor.

Salesforce.com Radian6 kullananlar, kazanımlarını şu şekilde sıraladılar;

• Kendi markaları ile ilgili paylaşımları dinleme başarılarında yüzde 94 artış
• Rakip ile ilgili bilgi edinme ve kullanmada yüzde 84 gelişme
• Pazarlama kampanyası etkinliğinde yüzde 54 artış
• Sosyal Medya kaynaklı satışlarda yüzde 42 artış
• Müşteri hizmetleri sunma maliyetinde yüzde 42 azalma
• Ürüne yönelik Araştırma Geliştirme imkanlarında yüzde 64 gelişme

Sosyal medyada 1 dakika içinde neler oluyor?

Salesforce.com’un Türkiye yetkili satıcısı Cloudteam’in Kurucu Ortağı Funda Vural; sosyal medyanın, kişilerin olduğu kadar şirketlerin de aktivite alanı halinde geldiğini söyleyerek şu bilgileri verdi;

4.5 milyar sosyal medya hesabı aktif olarak kullanılıyor

1 saat içinde Twitter’da 277 bin tweet, Facebook’ta 2 milyon 460 bin içerik, Youtube’da 72 saat sürelik video, Instagram’da 216 bin fotoğraf ve Vine’da 8 bin 333 video paylaşılıyor.

İnsanlar artık şikayetlerini çağrı merkezini aramak, e-posta göndermek, web sitesinde form doldurmak yerine sosyal mecralarda paylaşıyor. Hal böyle olunca, sosyal medyayı önemseyen firmalar bu mecraları yönetmek için profesyonel destek alıyorlar.

Radian6, şirketlere ne gibi faydalar sağlıyor?

Marka, ürün ve hizmetler hakkında sosyal mecralarda ne konuşuluyor, imaj nasıl? Rakip ile ilgili ne konuşuluyor? Neler beğeniliyor, neler eleştiriliyor? Kampanya kaç kişiye ulaştı, ne kadar başarılı? Hangi içerik ile müşteriye ulaşıldı? Viral’i kimler izledi?

Markanın, rakibin, sektörün etkileyicileri kimler, hangi kanallar? Hangi mecralara reklam verilmeli? Hangi sosyal medya profillerine daha öncelikli hizmet verilmeli?

İş birliği yapılan, ya da yapılacak olan firmalar ile ilgili neler konuşuluyor? Radian6 kullanan şirketler, tüm bu soruların yanıtarına bu sistemle ulaşabiliyor. Şirketler, yol haritalarını Radian6’nın verilerine gore belirleyebiliyor.

Radian6’nın 26 dilde dinleme imkanı ise, global bir marka olmak isteyenlere sektör ve rakip bilgilerini sunarken, kültürel farklılıklar ile oluşabilecek marka imajlarını da karşılaştırıyor ve her ülke için ayrı etkileyici kişi ve mecra tespiti sağlıyor.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!