Hedefi ABD’li gurmeler

Güncelleme Tarihi:

Hedefi ABD’li gurmeler
Oluşturulma Tarihi: Nisan 25, 2014 01:02

ZEYTİNYAĞI, reçel, lokum, pekmez ve nar ekşisi gibi geniş bir ürün yelpazesi ile dikkat çeken Nar Gourme, ABD’li tüketicilere odaklandı.

Haberin Devamı

Yaklaşık 400 noktada satış yaptıklarını anlatan Nar Gourmet CEO’su Samir Bayraktar, “Nar ürünleri Kanada, ABD, BAE, Çin, Japonya, Katar, Kuveyt ve Suudi Arabistan, ve Almanya’ya ihraç ediliyor. Organik ürünlere meraklı ABD tüketicisi, Nar’ın birinci hedefi. Bu nedenle New York merkezli Garden of Eden ve Food Cellar gibi gurme mağazalar da Nar Gourme’nin müşterileri arasında” diye konuştu. Organik beslenmenin önem kazandığını da aktaran Bayraktar şöyle konuştu: “Pazar yüzde 20 büyüdü. ABD’de ürünlerimizi pazara sunma aşamasında Nar Gourmet Inc. adlı şirketi kurduk. Şu anda New York’taki özel satış noktalarında Nar Gourmet ürünleri ABD’li tüketicilerin tercihi haline geliyor.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!