Güncelleme Tarihi:
Ağaoğlu, son yıllarda internet aracılığıyla gerçekleştirilen alışverişler nedeniyle mağdur olan birçok tüketiciden şikayet aldıklarını ifade etti. Sanal alemdeki bazı firmaların alışveriş bakımından güvenli olmadığını vurgulayan Ağaoğlu, "İnternet sitesi açarak satış yapan bazı kötü niyetli, sahtekarların tuzağına düşen alıcılara, sipariş ettiği cep telefonu gibi pahalı ürünlerin yerine salatalık, oyuncak, gazete kağıdı şeklinde değersiz ürünler gönderiliyor. Bazen Uzakdoğu'dan kaçak getirilen çakması ya da kullanılmış ürünü gönderiyorlar. Parasını geri almak için uğraşan tüketicilerin çabaları da sonuçsuz kalıyor" dedi. Ağaoğlu, internetten yapılan alışverişlerde, Tüketici Kanunu gereğince alıcıların ürün tesliminden itibaren 7 gün cayma hakkı bulunmasına rağmen tüketicilerin gerek bilgi eksikliği gerekse bazı satıcıların kötü niyetli tutumları nedeniyle mağduriyet yaşadığını dile getirdi.