Patron pazarlama

Güncelleme Tarihi:

Patron pazarlama
Oluşturulma Tarihi: Nisan 14, 2014 01:11

SOSYAL medya hayatın her alanını etkilediği gibi, patronların markalarının reklamını yapma mecrasına da dönüştü. Patronlar Facebook, Twitter ve Instagram gibi popüler mecralardan yeni ürünlerini duyuruyor. Hem tüketici hem de çalışanlarıyla ‘iyi iletişim’ sergileyen patron örneği her geçen gün artıyor.

Haberin Devamı

LEYLA ALATON (Alarko Holding Yönetim Kurulu Üyesi)

Sosyal medyanın en aktif patronlarından. Sahip oldukları Alvimedica’nın Volvo Ocean Race’e katılmasından duyduğu gruru da, her sabah yaptığı yürüyüşün ardından verdiği ‘mutluluk’ pozunu da paylaşıyor. Üniversitelerde katıldığı konferansları ve kültür-sanat ekinliklerini duyurmaya özen gösteriyor.

ZEYNEP ÖZÇOBAN (Park Bravo Group Yönetim Kurulu Üyesi)

Çok kanallı sosyal medya kullanımını en iyi yürüten patronlardan biri... Sık sık yeni koleksiyon veya yeni girdikleri kategorilere dair paylaşımlar yapıyor. 2014 ilkbahar/yaz koleksiyonu için önden yaptığı duyurular tüketicinin ilgisini çekiyor. Paylaştığı sahne arkası fotoğraflarında kimi zaman kendisine de yer veriyor.

MURAT ÜLKER (Yıldız Holding Yönetim Kurulu Başkanı)

Özellikle Godiva ile ilgili açılış ve yeni ürünleri paylaşıyor. En son kendilerinin de ortak olduğu Acıbadem Akasya AVM’nin ve orada açtıkları Godiva mağazasının fotoğraflarına Instagram ve Twitter’da yer verdi. Akasya AVM’nin mimarisini övdüğü fotoğrafta “Sanki içine gün doğuyor” dedi. Yine aynı AVM’demi çocuk eğlence parkı Kidzania’nın fotoğrafını paylaşırken de “Şimdiki çocuklar çok şanslı” dedi. Paylaşımlarından doğaya, çiçeklere ve sanata olan düşkünlüğü anlaşılıyor. Ayrıca ‘yemek’ konusunda da uzmanlığını konuşturuyor.

Haberin Devamı

AYŞEN ZAMANPUR (Silk & Cashmere Kurucu ve CEO)

Hem yeni sezon ürünlerini hem yaptıkları etkinlikleri sık sık duyuruyor. Facebook, Instagram ve Twitter’da oldukça aktif ve sık sık katalog çekimlerinin perde arkasını da takipçileriyle paylaşıyor. Haftanın ürününü seçerek tüketiciyi yönlendiriyor.

EROL BİLECİK (Index Grup CEO)

Çoğunlukla kurum faaliyetlerini Twitter üzerinden duyuruyor. Yönetim kurulu toplantılarından paylaştığı fotoğralara çoğunlukla çalışan yarı, öğrenciler ilgi gösteriyor. Üniversite ziyaretlerinde ise selfie çekiyor.

GÜLDEN YILMAZ (Koton Yönetim Kurulu Üyesi)

Sosyal medyanın hızlı kullanıcılarından biri. Twitter’e ilk giren iş insanlarının başında geliyor ama son dönemde paylaşımları azaldı. Yeni sezon açılışlarını fotoğraflarla duyuruyor. Bazen yeni açılan bir mağazanın fotoğrafını bazen de gazetelerde yer alan reklamlarını paylaşıyor. Girmek için ziyaret ettikleri yeni ülkeleri ve katıldığı konferansların fotoğraflarına da yer veriyor.

Haberin Devamı

SİNAN ÖNCEL (Twigy Yönetim Kurulu Başkanı)

Gerilla tarzı reklamcılığın Türkiye’de en çok dikkat çeken örneklerine imza atan markanın sahibi, sosyal medyayı da gerek ürün ve kampanya tanıtımı gerekse güncel konuları değerlendirmek için sıklıkla kullanıyor. Kimi zaman terlik adamlara yer veriyor kimi zaman da reklam kampanyalarının görsellerini paylaşıyor.

ÖZLEM İKİIŞIK (Beta Yönetim Kurulu Üyesi)

Markalarının yeni koleksiyon ve kampanyalarını duyuruyor. Gündemdeki konularla ilgili duyarlılığını gizlemiyor.


Pasta tesisine 1 milyon lira

TATLI sektörünün önde gelen firmalarından Seyidoğlu Gıda, ürün çeşidini artırmak ve ihracata dönük çalışmaları kapsamında 1 milyon TL’lik kapasite artırım yatırımı yaptı. Pasta ve çocuk ürünleri başta olmak üzere yeni tatlı çeşitlerinin üretimi için kapasite artırımına gittikleri bilgisini veren Seyidoğlu Genel Müdürü Mehmet Göksu, “Makine parkuru da dahil olmak üzere 1 milyon TL’lik yatırımla yeni üretim birimimizi devreye soktuk. İstanbul Hadımköy’deki 8 bin metrekarelik üretim alanımıza bin metrekarelik daha alan ekledik. Burada özellikle pasta, sütlü ve şerbetli tatlılar ve çocuklara dönük yeni konseptimizin üretimini yapmaya başladık. Ayrıca bu yatırımla ihracat alanındaki çalışmalarımıza da destek sağlayacağız” diye konuştu.

Haberin Devamı

200 milyon dolarlık ayakkabı fuarı

TATLI sektörünün önde gelen firmalarından Seyidoğlu Gıda, ürün çeşidini artırmak ve ihracata dönük çalışmaları kapsamında 1 milyon TL’lik kapasite artırım yatırımı yaptı. Pasta ve çocuk ürünleri başta olmak üzere yeni tatlı çeşitlerinin üretimi için kapasite artırımına gittikleri bilgisini veren Seyidoğlu Genel Müdürü Mehmet Göksu, “Makine parkuru da dahil olmak üzere 1 milyon TL’lik yatırımla yeni üretim birimimizi devreye soktuk. İstanbul Hadımköy’deki 8 bin metrekarelik üretim alanımıza yeni alan ekledik” dedi.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!