Reklamcılar Kırmızı’da coşacak

Kırmızı Ödülleri bu yıl 10. yaşını kutluyor.

Haberin Devamı


Bu perşembe akşamı düzenlenecek ödül töreninde hem son bir yılın en yaratıcı basın reklamları ödüllerini alacak hem de Kırmızı’nın 10. yaşı doğım günü partisinde reklamcılar eğlenecek.



Reklamcılar Kırmızı’da coşacak

 

KüçükÇiftlik Park’ta düzenlenecek ödül töreninden sonra Mazhar Fuat Özkan konseri, ardından da Vodafone Red- Kırmızı Parti var. Reklam sektörünü bir araya toplayacak yılın ilk ve en büyük etkinliği olan 10. Kırmızı Ödül Töreni’nde büyükö Kıpkırmızı ve özel ödül kategorileri dâhil toplam 46 ödülün sahibi belirlenecek.


Duvar yıkan Tweet’ler

Haberin Devamı
Filmi izlemek için:


Hayatımızın ayrılmaz parçası haline gelen sosyal medya, reklamcıları da bu yönde çalışmaya zorluyor. Örneği Seranit Yapı Grubu’nun Serra markası için hazırlanan reklam kampanyası Twitter ile birlikte çalışıyor. İnsanların 17 - 18 Şubat arasında #mukemmelolur etiketiyle gönderdileri Tweet’ler, mukemmelolur.com web sitesindeki duvarı yıktı.

 

Duvar yıkıldıktan sonra Serra’nın yeni filmi tüm mecralardan önce ilk kez web sitesi üzerinden yayınlandı.
Kampanyayı hazırlayan reklam ajansı Klan’ın verdiği bilgiye göre web sitesindeki duvarı yıkmak için 9.484 tweet atıldı.

 

Serra’nın yeni reklam filmi için iki Fransız yönetmenle çalışılmış. Daha önce Beyonce, Claudia Schiffer ve Gong Li gibi isimlerle çalışmış Jean Bocheux ve ses ve görüntü efektleri, aksiyon gibi konularda uzman Eric Coignoux’un yönettiği film çekimleri iki gün sürmüş.

 

Görüntü yönetmenliğini Fransız Mathieu Plainfose, sanat yönetmenliğini Muhteşem Yüzyıl ve İntikam gibi yapımlarda görev alan Zafer Kanyılmaz’ın gerçekleştirdiği reklam filminin cast seçimleri de zorlu geçmiş. İstanbul, Paris ve Prag'da yaklaşık 150 keman sanatçısı arasından seçilen Fransız sanatçı Léa, Paris CRR ve SACEM Ödülleri’nde “Genç Solistler” kategorisinde birincilik ödülleri de dahil olmak üzere birçok ödülün sahibi. Léa,Vivaldi’nin “Storm” adlı eserini çekimler boyunca canlı çalmış.

Haberin Devamı

 

Reklam filmi künyesi

 

Reklamveren Yetkilileri: Ece Ceylan Baba, Duygu Birecikli, Zehra Sönmez

 

Reklam Ajansı: Klan

 

Yaratıcı Ekip: Cüneyt Tiryaki, Ahmet Sefer, Alper Bayram, Murat Karslıoğlu, Cenk Ertan, Alev Bozduman, Neslihan Aslan, Betül Saykan

 

Digital Yaratıcı Ajans: Havas Engage İstanbul

 

Digital Yaratıcı Ekip: Melahat Parlak, Sercan Başaran

 

Müşteri İlişkileri: Gamze Gürkan Numanoğlu, Selen Varlık, Hazal Bideci

 

Ajans Prodüktörü: Saime Akçura

 

Prodüksiyon Şirketi: Dinamo İstanbul

 

Müzik Yapım Şirketi: Jinglehouse

 

Müzik:  Vivaldi: The Four Seasons / Summer / Mvt 3: Presto

 

Yönetmen: Jean Bocheux - Eric Coignoux

 

Sanat Yönetmeni: Zafer Kanyılmaz

 

Düzenleme: Bülent Uludağ

 

Haberin Devamı

Medya satın alma ve planlama ajansı: OMD

 

Medya satın alma ajansı müşteri ilişkileri: Erdem Erinç,Cihan Özbay, Murat Bilgin

 

Taraftar Anadolu Efes için söylüyor


 

Reklamcılar Kırmızı’da coşacak  Reklamcılar Kırmızı’da coşacak

 

Anadolu Efes’in yeni filmi, taraftarı ile arasındaki bağı anlatmak için hazırlanmış. TBWA\ISTANBUL’un hazırladığı reklam filminde taraftar, Duman grubunun “Senden daha güzel” parçasını basketbolcular için söylüyorlar.

 

Film için basketbolculara gerçek olmayan bir klasik müzik konser davetiyesi gönderilmiş. Sabancı Üniversitesi’nde gerçekleşeceği duyurulan konserin bir hayır kurumu yararına olacağı bilgisi verilmiş. Fuayede bir süre konseri bekleyen basketbolcular, salonda kendileri için ayrılan koltuklarda otururlarken konserin ikinci parçasında seyircilerden biri ayağa kalkıp bağırır. Sonra biri daha sonra biri daha derken tüm salon bir anda ayağa kalkarak tüm salon “Senden daha güzel” parçasının orkestra tarafından yenilenmiş versiyonunu söylemeye başlar.

 

Haberin Devamı

Operasyon son güne kadar basketbolculardan büyük bir çaba ile gizlenmiş, 750 kişilik bir ekip 2 aydan fazla bir süre çalışmış. Provalarda 145 kişi yer alırken, figürasyonda 540 kişi görevlendirilmiş. Gerçeklik hissini güçlendirmek için salonda çok fazla kamera olmamasına özen gösterilmiş ve bazı kameralar kameramanlarla birlikte hoperlörlerin içine gizlenmiş. Seyircilerin kıyafetlerinin altında bulunan formalar kısa sürede ortaya çıkabilsin diye, tüm kostümler özel olarak saniyelerde içinde çıkabilecek şekilde tasarlanmış.

 

Filmi izlemek için:


 

 

Reklam veren: Anadolu Efes

 

Reklam Ajansı: TBWA\ISTANBUL

 

CCO: İlkay Gürpınar

 

Yaratıcı Ekip: Volkan Karakaşoğlu, Zeynep Karakaşoğlu, Zeynep Orbay

 

Haberin Devamı

Marka Ekibi: Ebru Eğilmez, Chris Direduryan, Bilge Ertem

 

Stratejik Planlama Ekibi: Toygun Yılmazer, Tuğyan Çelik, Nisan Danışman

 

Prodüksiyon Ekibi: Zeynep Gencebay, Ceyhun Sevil

 

Prodüksiyon Şirketi: Soda Film

 

Prodüktör: Yalçın Kılıç

 

Yönetmen: Gürkan Kurtkaya

 

Post Produksiyon: 1000 Volt

 

Medya Ajansı: Time

 

Kullanılan Mecralar: Internet, Sinema, TV



 

Effie Ödülleri’ne rekor başvuru

 

Reklamcılar Kırmızı’da coşacak

 

Reklamcılar Derneği ve Reklamverenler Derneği’nin, Effie Worldwide Inc. işbirliğiyle düzenlediği Effie Türkiye Reklam Etkinliği Yarışması’na bu yıl 212 başvuru yapıldı. Ödül Töreni 3 Nisan 2013’de Four Seasons Otel’de gerçekleşecek reklam etkinliği yarışması Effie Türkiye’ye katılan çalışmaların değerlendirilmesinde; strateji yüzde 23,3, yaratıcılık ve büyük fikir yüzde 23,3, uygulama ve hayata geçirme yüzde 23,3, sonuçlar yüzde 30 oranında etkili oluyor.

 

Effie’ye “Çoklu Katılım” yapmanın da mümkün hale gelmesiyle, sadece reklamveren veya sadece ana ajans başvurusu yerine, reklamverenin mutabakatıyla kampanyaya katkı  yapan tüm ajanslar ödül sürecine dahil olabiliyor.

 

Bunu yapmak için doğanlar


 

Reklamcılar Kırmızı’da coşacakReklamcılar Kırmızı’da coşacakReklamcılar Kırmızı’da coşacak

 

Kanada’da Vancouver kentinde faaliyet gösteren moda, güzellik ve estetik okulu JCI Institute, ilginç bir reklam kampanyasın aimza atmış. Spring isimli reklam ajası tarafından hazırlanan kampanya okulun bilinirliğini aryırmayı ve internet sitesine trafik yaratmayı amaçlıyor. Kampanyanın “Bunu yapmak için doğanlar” başlığı aynı zamanda internet sitesinin de adresi. Metro ve otobüs duraklarında yer alan reklamlar, bütünlüğü sağlamak amacıyla hep üçlü gruplar halinde kullanılmış.

Park etmenin seksi yanı

İngiltere’de Durex’in yeni reklam filmi Ultra Thin Feel prezervatifin özelliğini sıkışık yere otomobil park etme metaforu ile anlatıyor. Bir birine yakın iki araç arasına park etmeye çalışan otomobil içindeki çiftin adeta seviştiği izlenimi yaratılan filmin sonunda, “Ne kadar yakınlaşırsak, o kadar yoğun hissederiz” deniliyor.


Filmi izlemek için:


Yazarın Tüm Yazıları