Türkiye uçuyor buluşmaları

Çoğumuzun uçakla tanışmasının nedeni olan Anadolujet, Türk Hava Yolları markasının güvencesi altında 23 Nisan 2008 tarihinde Ankara merkezli olarak uçuşlara başlamıştı.

Haberin Devamı

Anadolu TAV Havaalanı’nın (Esenboğa) hizmete girmesinden sonra Ankara’nın Anadolu’nun merkezinde 10 milyon yolcuya yaklaşan potansiyelinin güçlenmesi bu oluşum önderliğinde olmuştur. Anadolujet daha geniş halk kitlesinin hava ulaşım hizmetinden yararlanabilmesi amacıyla 18 olan uçak filosunu 2013 de 27’ye çıkartarak devam ettirmeyi hedeflemektedir. İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı’ndan da seferlerine devam eden Anadolujet, yurtiçine ve yurtdışına seferler düzenliyor.
THY’nın hizmet ve kalitesini yolculara yansıtan işletmecilik anlayışına pek çok uçuşta bizzat tanık olduğum Anadolujet’in, bir turizm yazarı olarak dikkatimi çeken ANADOLUJET MAGAZİN isimli dergisi yol boyunca arkadaşınız olurken, uçuştan sonra da dostlarınıza armağan edebileceğiniz seçkin bir yayındır.
Anadolujet çeşitli yayınları ve reklamlarıyla, uçtuğu kentlerin tanıtımını yaparken o kentlerin turizmine ve ekonomisine de destek sağlıyor.
MARKA ÇIKARMA HAREKATI
Beşinci hizmet yılında Türk halkından aldığı talep ve istekler doğrultusunda gelişip büyümeye devam eden Anadolujet, Türkiye Uçuyor Buluşmaları ile ilk etapta 30 ilde ortalama 10 bin girişimci ve sanayiciye birebir dokunmaya hazırlanıyor. Bu söyleşilerle Anadolu halkına, Anadolu girişimcisine, sanayicisine güvenleri için teşekkürlerini iletirken, kurumsallaşma ve markalaşma konusunda da deneyimlerini paylaşmaya devam ediyor.
Anadolujet, Türkiye Uçuyor Buluşmaları kapsamında, uçtuğu kentlerde ekonomiye destek verenlere Türkiye Uçuyor Ödülleri ile teşekkür ediyor.
Türkiye Uçuyor Buluşmaları’nın ilki, faaliyetlerini ‘’ANADOLU’DAN MARKA ÇIKARMA HAREKATI’’ olarak niteleyen FİLADAM AJANS tarafından TOBB, KOSGEB, TİGEM ve Ekonomist Dergisi’nin desteği, Gaziantep Büyükşehir Belediyesi katkıları ile gerçekleştirildi.
Gaziantepli sanayici ve iş dünyasının katılımı ve Şehitkamil Belediyesi ev sahipliğinde; Şehitkamil Kültür Merkezi’nde yapılan toplantı sırasında Anadolu halkı için uzakları yakın etme ilkesini benimseyen Anadolujet’in tam beş yıldır öğrencileri evlerine, KOBİ’leri yeni iş ortaklarına, aileleri birbirlerine, Anadolu’yu Anadolu’ya ve dünyaya en hızlı, güvenilir ve ekonomik şekilde ulaştırdığına değinilirken; Ankara için de yedi milyon yolcu hedefi dile getirildi.
Ankara, yeni üretimler ve dış dünya ile ilişkiler içinde olan Anadolu iş dünyası için dünyaya açılış noktası oluşturmaktadır. Anadolu Kültür ve Turizm İşletmecileri Derneği (ATİD) ve Ankara Ticaret Odası’nın katkıları ile düşündüğümüz, ziyaretçi sayısının artırılmasına yönelik oluşumların Başkentimizin kara, demir ve hava ulaşım noktalarının bir düğüm noktası olması hedeflerine önemli katkılar sağlayacağına inanıyorum.
NOT DEFTERİ’NİN İKİNCİ CİLDİ
Ankara Hürriyet’te beş yıldır devam eden TURİSTİN NOT DEFTERİ Köşemizde yer alan yazılarımızın bir bölümünü aynı isimle okurlarımızın, öğrencilerimizin ve turizm dünyamızın yararlanması için kitap haline getirmiştik. İki yüzü geçen yazılarımızın bir bölümü daha Anadolujet’in desteği ile önümüzdeki günlerde kitap olarak yayınlayacak.
Bu vesile ile Hürriyet Ankara başta olmak üzere, Hürriyet Gazetesi ailesine, bize yorumları ile katkıda bulunan okurlarımıza, dostlarımıza ve Anadolujet’e teşekkürlerimi yinelemek istiyorum.

Yazarın Tüm Yazıları