BKM’den Türkiye’nin en uzun soluklu kampanyası

Güncelleme Tarihi:

BKM’den Türkiye’nin en uzun soluklu kampanyası
Oluşturulma Tarihi: Mayıs 24, 2011 11:29

Bankalararası Kart Merkezi(BKM) alışverişlerde nakit yerine banka kartı kullanımını yaygınlaştırma amacı doğrultusunda, 2023 yılına kadar, tam 12 yıl boyunca sürecek Türkiye’nin en uzun soluklu kampanyasını başlattığını açıkladı.

Haberin Devamı

Ağırlıkla dijital platformlarda ve sosyal medyada yürütülecek kampanyanın sembolü olarak Osmanlıca aynı zamanda nakit anlamına geldiği belirtilen Keklik motifini seçenBKM zincirin ilk halkası olan yeni kampanyasında “Bay Bay Nakit” sloganını benimsedi.      

   

Bankalararası Kart Merkezi “Bay Bay Nakit” sloganı ile başlatılan yeni kampanyası ile, günlük hayatta nakit para kullanmanın çalınma, kaybolma, bozuk para taşıma, gibi risk ve dezavantajlarından yola çıkarak, alışverişlerde banka kartının modern ve nakite karşı avantajlı olduğunu tekrar gündeme getiriyor. Kampanya ile, bugüne kadar yakalanan bilinç seviyesinin daha da artırılması ve alışverişlerde nakit yerine banka kartı kullanımının yaygınlaştırılması hedefleniyor.

Haberin Devamı

 

Bankalararası Kart Merkezi Genel Müdürü Sertaç Özinal, banka kartı kampanyaları ile kartlı ödeme sistemleri sektörünün kart kullanıcıları tarafından daha yakından tanınmasını ve banka kartlarının tüm alışverişlerde kullanımının artmasını hedeflediklerini söyledi

BKM’den Türkiye’nin en uzun soluklu kampanyası

Özinal konuşmasında, bugüne kadar sürdürdükleri bilinçlendirme kampanyaları sonucu, alışverişlerde banka kartı kullanım oranında,  yıllık yüzde 65 ‘lik bir artış sağladıklarının da altını çizdi.

 

OKAN BAYÜLGEN’İN YERİNE KEKLİK

 

Geçtiğimiz yıl, Okan Bayülgen’in Kleopatra, James Bond ve Napolyon tiplemelerinin yer aldığı kampanya ile karşımıza çıkan Bankalararası Kart Merkezi (BKM) yeni banka kartı kampanyasında, bu kez hepsinden farklı, sıra dışı bir karakter olan “Keklik” ile dikkat çekiyor.

 

Osmanlıca’da nakit kelimesinin anlamlarından biri olan “keklik” BKM’nin yeni banka kartı kampanyasında huysuz, başına buyruk, geçimsiz karakterimiz “Nakit”e dönüşüyor. “Keklik” yani “Nakit” banka kartının, onu tahtından etmesinden kaynaklanan memnuniyetsizliğini açıkça belli ederek, her fırsatta banka kartı kullanan insanlara, çeşitli tuzaklar kurmaya başlıyor.

 

Haberin Devamı

Dijital platformlarda sosyal mecraların etkin olarak kullanılacağı kampanyanın merkezinde www.baybaynakit.com isimli özel bir web sitesi yer alıyor.

 

RENKLİ REKLAM AFİŞLERİ

BKM'nin yeni reklam kampanyası için ne kadarlık bir bütçe hazırladığı konusunda net açıklamalar yapmayan Özinal, uzun yıllar boyunca devam edecek kampanya için farklı bütçe projeksiyonlarının olacağına işaret etti.

 

BKM'nin film afişlerinden, farklı müzik türlerinde jingle'lara kadar reklam kampanyasını renklendirme amacı dikkat çekti.

BKM’den Türkiye’nin en uzun soluklu kampanyası

 

Kampanyayı yürüten UltraRPM’nin yöneticisi Faruk Kaptan ise, Osmanlıca’da nakit kelimesinin anlamlarından biri olan “keklik’in” BKM’nin yeni banka kartı kampanyasında huysuz, başına buyruk, geçimsiz karakterin “Nakit”e dönüştüğünü belirterek “Keklik, yani “Nakit” banka kartının, onu tahtından etmesinden kaynaklanan memnuniyetsizliğini açıkça belli ederek, her fırsatta banka kartı kullanan insanlara, çeşitli tuzaklar kurmaya başlıyor” dedi.

 

 

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!