ÇANKAYA Üniversitesi Kariyer Yönlendirme ve Geliştirme Merkezi’nin bu yıl 11’inci kez düzenlediği Kariyer Platformu’na katılan yakala co’nun kurucu ortağı ve Genel Müdürü Mehmet Keteloğlu, öğrencilere e-ticaret ve özellikle de son bir yıldır Türkiye’de atağa geçen grup satın alma sektörü ile ilgili bilgi verdi.
Grup alışveriş siteleri sistemini anlatan Keteloğlu, “Sistem, farklı aktiviteler yapmak, bilmedikleri mekanları keşfetmek isteyen kişilere bu imkanı tanıyor ve küçük işletmelere de sıfır reklam maliyetiyle marka bilinirliklerini arttırma fırsatı sunuyor” diye konuştu. Şu anda 90 civarında sitenin hizmet verdiğini belirten Keteloğlu, şunları söyledi:
“Ekim 2010’da kurulan yakala co’nun en önemli özelliği esprili iletişimi. Logosundaki sevimli köpeğiyle fırsatları tüketici için yakalıyor ve sunuyor.
Sevimli köpeği iyi koku alıyor
Birkaç yıl sonra fırsat sektöründeki oyuncu sayısı azalacak ve yakala co da bu büyük isimlerden biri olacak. IAB Amerika’nın lisansıyla ilk kez bu yıl düzenlenen Mixx Awards’da iki ödül aldık. Yakala co sadece indirim sağlayan aracı bir kurum olmak istemedi. Günümüzde insanların vakti çok az. Yakala co’nun sevimli köpeği çok iyi koku alıyor ve fırsatları yakalıyor. Biz tüketicilere şehirdeki en kaliteli mekanlardaki yeme-içme, güzelleşme, seyahat, spor, sanat fırsatlarını keşfettirerek hem rehberlik ediyor hem de en lüks mekanlarda yüzde 50’nin üzerinde indirimle
yemek yiyebilme ya da 5 yıldızlı bir otelde konaklama imkanı sağlıyoruz.”
Başkentliye beş ayda 150 fırsatHER markanın öne çıkan bir özelliği var. Bir mekan neyiyle meşhursa o fırsatı onun üzerine kuruyoruz. Markanın döneri ünlüyse fırsat dönerdir, çay kahve değil. Bu da markayı sevdirmede önemli bir özelliğimiz.
Ankara, İstanbul, İzmir, Bursa, Antalya ve Eski-şehir’de fırsatlar yaratıyoruz. Şehir sayımıza her geçen gün bir yenisini ekliyoruz. Ankara fırsatları Aralık ayından bu yana faaliyette ve ilgi çok fazla. Beş ayda Ankara’da 150 civarında fırsat sunduk.