1 milyar Euro’ya çıktı halka açılma planı yaptı

Güncelleme Tarihi:

1 milyar Euro’ya çıktı halka açılma planı yaptı
Oluşturulma Tarihi: Mart 12, 2011 00:00

Bünyesinde Avrupa’nın önde gelen tur şirketini, SKY Havayollarını ve Adam&Eve’i barındıran Kayı Grup, iki yıl içinde halka açılmaya hazırlanıyor.

Haberin Devamı

Kayı Grup Yönetim Kurulu Başkanı Talha Görgülü, “Arkadaşlarımız çalışmalara başladı. En geç 2013’e kadar grup olarak halka açılmayı planlıyoruz” dedi.
Strateji değiştirdi
Kayı Grup’un Yönetim Kurulu Başkanı Talha Görgülü, starteji değişikliğiyle havayollarında büyümeye karar verdiklerini söyledi. Bu strateji değişikliğinin grup adına çok olumlu sonuçlar doğurduğunu anlatan Görgülü, kısa vadede yeni otel yapmayı düşünmediklerini belirtti. Geçen yıl yaklaşık 1 milyar Euro ciro yaptıklarını söyleyen Görgülü, 2011’de hedeflerinin 1.3 milyar Euro ciro olduğunu vurgularken, halka açılma planlarına ilişkin şunları söyledi: “En geç iki yıl içinde halka açılmayı planlıyoruz. Kurulduğumuz günden bu yana yarattığımız istihdam ve Türkiye’ye getirdiğimiz döviz miktarıyla turizmin öncü gruplarından biriyiz.”
3 yeni uçuş noktası
15 Ocak’ta iç hat uçuşlarına başlayan Sky Havayolları, yaz dönemi için Bodrum, Dalaman, Kıbrıs seferlerine hazırlanırken, Görgülü, havacılıkta bir yılda 1 milyonu aşkın yolcu taşımayı planladıklarını söyledi. Görgülü, Kayseri, Elazığ ve Hatay’a da uçmaya hazırlandıklarını söyledi. Ayrıca yakın zamanda Türkiye’den yurdışına uçuş da planladıklarını söyleyen Görgülü, “Almanya’da yaptığımız charter uçtuğumuz için yurtdışı uçuşları için altyapımız var. İlt etapta Almanya’ya uçmayı düşünüyoruz. Yaza kadar İç hatlarda uçuş noklarımız 15’e yaklaşacak” diye konuştu.

Haberin Devamı

Adam&Eve kendi Havva’sını seçecek

KURULDUĞU günden bu yana 4 yıl içinde 19 uluslarası ödül alan ve 4 kez “Dünyanın En İyi Dizayn Oteli” seçilen Adem&Eve, bu yıl kendi adıyla uluslararası güzellik yarışmasına ev sahipliği yapacak. Bir çok balayı çiftinin tercih ettiği otel, 2010 yılında 25 bin balayı çiftini ağırladı. 25-35 yaş grubunun tercih ettiği otelde, geçen yıl 24 ton Adana kebap, 10 ton baklava tüketildi.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!