Striptizci ‘Damat’ giydi, iç giyim ortaklığına kapıyı açtı

Güncelleme Tarihi:

Striptizci ‘Damat’ giydi, iç giyim ortaklığına kapıyı açtı
Oluşturulma Tarihi: Şubat 06, 2011 00:00

İstanbul Fashion Week’teki (IFW) Damat-Tween defilesinde smokinle sahnede 1.2 dakika kalan striptiz ve burlesk sanatçısı Dita von Teese, “Kendi iç giyim markamı yaratmak istiyorum. Bu konuda görüşmelerim var. Damat’la olsa keşke” dedi. Damat’ın Başkanı Süleyman Orakçıoğlu teklife olumlu yaklaştı.

GERÇEK adı Heather Renee Sweet. 19 yaşından beri striptiz yapıyor. İstanbul Fashion Week (IFW- İstanbul Moda Haftası) kapsamında Damat-Tween defilesinde smokiniyle, elinde plastik bir sigara tutarak 1 dakika 20 saniye podyumda boy gösterdi. Burlesk (kaba komedi) sanatçısı Dita von Teese’nin bu kısacık şovu alkış aldı. Wonderbra ile sözleşmesi yeni biten Teese, kendi iç giyim koleksiyonunu yaratmak istediğini söyleyip Damat’a teklifi götürdü. Teese, “Daha önce de tasarım deneyimlerim oldu. İç giyim koleksiyonu hazırlamak istiyorum. Bu konuda görüştüğüm birileri var. Damat ile yapsak keşke. Ama bunu istiyorlarsa acele etmeliler” dedi.

Moda haftalarında sık sık modellik teklifi aldığını ancak çok azını kabul ettiğini belirten Teese, şöyle konuştu: “Damat’ı seçtim çünkü erkek kıyafetiyle podyumda yürüme fikrini çok sevdim. Ben podyumda beğenmediğim hiçbir kıyafeti giymem. Ayrıca smokin giyme fikri de bana çok enteresan geldi. Smokin kadında elegan bir hava yaratıyor. Şu an İstanbul’da bir evim yok. Ama burada geçireceğim bir gün daha var. İstanbul’u daha yakından inceleyip bu açıdan da bakacağım.”

Peşlerinde koşardık

Dita’nın iç giyim markası yaratma teklifi için Orka Yönetim Kurulu Başkanı Süleyman Orakçıoğlu, şunları söyledi: “Kadın iç giyim için bir takım işbirliklerine zemin hazırlayabiliriz. Bizim markalardan birisi altında yapmak doğru olmaz. Uygun değil. Ayrı bir iş gibi düşünebiliriz. Bir parçası olabiliriz. Dita’nın teklifi çok önemli. Artık işbirliği yapalım diye bize teklifler geliyor. Eskiden inanılmaz çaba gösterir yine de yapamazdık. Bu insanlara ulaşamazdık. Artık o ağımız var. Türk markaları çok önemli bir noktada.” Irina Shayk ve Dita von Teese’nin etkinliğe katılmak ve podyuma çıkmak için kaç para aldıklarıyla ilgili Orakçıoğlu, “Bir kez bir organizasyon yapıp birilerini getirince pahalı oluyor. Bizim yöntemimiz farklı. Hem New York hem Londra’da çeşitli ajanslarla 5-6 yıldır çalışıyoruz. Benzerlerini New York ve Londra’da da yapıyoruz. İrina ve Dita’ya 2 first-class uçak bileti ve ekibinin giderlerinin yanında sadece 60 bin dolar ödedik. Başkası 300 bin dolara getiremezdi. Herkes bizim için fedakarlık yapıyor” dedi. Damat ve Tween iki ünlü yüz, defile, bayi toplantısı ve diğer giderlerle birlikte IFW’de toplam 200 bin dolar harcadı. Orakçıoğlu, haber ajansı Associated Press ’in Real Madrid’in ünlü oyuncusu Ronaldo’nun sevgilisi Irina Shayk ile röportaj yaptığını hatırlattı.

İstanbul’u ünlü yapacak her şeyin içinde olurum

KAREOGRAFİSİNİ Uğurkan Erez’in yaptığı Colin’s defilesi, renkli görüntülere sahne oldu. Kavakyelleri dizisinin ünlü oyuncuları Pelin Karahan ve Dağhan Külegeç podyumda boy gösterirken, dizinin müziklerine de imza atan Pinhani’in canlı performansı ilgi çekti. Defile kararını 20 gün önce aldıklarını belirten Colin’s’in patronu Şahin Eroğlu, “Biz de yurtdışından bir ünlü isim getirmek isterdik ama kısa sürede bu kadar hazırlanabildik. Fakat gayet güzel oldu. Bizim için de keyifliydi” dedi. İstanbul Moda Haftası’nın ana sponsoru Ağaoğlu’nun sahibi Ali Ağaoğlu da Colin’s defilesini izledi. Ağaoğlu defilede bir celebritiy (ünlü) gibi karşılanırken, ‘Hem sponsor hem celebrity’ yorumlarına gülerek şu karşılığı verdi: “İstanbul’u marka yapacak her şeyin içinde varım.”

Beyoğlu yeniden dünya moda merkezine dönsün

İSTANBUL Hazırgiyim ve Konfeksiyon İhracatçı Birlikleri (İHKİB) Başkanı Hikmet Tanrıverdi, İstanbul’un 2023 yılında dünyadaki 5 moda merkezinden biri olacağını, bunu da başaracaklarına inandığını söyledi. Tanrıverdi, İTKİB organizasyonunda, Moda Tasarımcıları Derneği (MTD), Birleşmiş Markalar Derneği (BMD), İstanbul Moda Akademisi (IMD) işbirliğinde Ağaoğlu Şirketler Grubu’nun ana sponsorluğunda bu yıl dördüncüsü düzenlenen İstanbul Fashion Week’in (IFW) değerlendirildiği toplantısında, Beyoğlu Belediyesi’nin de modacılara sahip çıktığını belirtti. Beyoğlu Belediye Başkanı Ahmet Misbah Demircan, “Eskiden Beyoğlu’ndan alışveriş yapmak, Beyoğlu sokaklarında arzı endam etmek doğal bir podyuma çıkmak demekti. Beyoğlu giysilerini giymek büyük bir ayrıcalık demekti. Amacımız, bu köklü geleneği, canlandırmak ve Beyoğlu’nu yeniden dünyanın moda merkezlerinden biri haline getirmek” dedi.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!