Yolu işgal eden galericiye; bu nasıl keyfiyet

EMEK 8. ile 15. Sokağın kesiştiği (8. Cadde’deki büyük göbekten, 4. Cadde’ye çıkan yolun ilk sol girişteki bina) Karma Oto Galerisi, vatandaşa ait yaya yolunda yüzde 90 eğim ile beton dökerek, yolu işgal etmiş. Mahalleli olarak, konuyu önce Zabıta’ya, sonra da Çankaya Belediyesi İmar Müdürlüğü’ne resmi olarak şikâyet ettik. Sonuç değişmedi.

Geçen hafta cuma günü sabah, ruhsata aykırı olarak yapılan yüzde 90’lık eğim yıkılmış, vatandaş ’Oh, işte belediye, işte adalet’ derken, aynı gün akşamı yıkılan yerde tekrar yüzde 50 eğim ile yaya yoluna tekrar beton dökülerek işgal edilmiş. Çünkü galerici, yolu işgal etmeden araçlarını çekemiyor. Buna rağmen, buraya ruhsatı kim verdi?
Bu olaya tepki gösterip, belediye başkanlığına ikinci kez şikâyette bulunuldu. ’Galerici, sabah yıkmış, akşam tekrar yapmış. Değişen bir şey yok, vatandaşa ait yolu tekrar işgal edilmiştir. İmar Müdürlüğü, ya bunları görmüyor, ya da görmek istemiyor. Bu nasıl belediyecilik? İmar’dakiler gelip, çay içip gidiyorlar’ diye konuşuluyor.
Anlayacağınız, bütün şikayetlere rağmen, galerici yolu kesmiş, beton dökmüş ve değişen bir şey olmuyor.
Y.O.

Emekli ikramiyemle araç aldım, başıma gelmeyen kalmadı


27.01.2010 tarihinde Konya Yolu 166 (Opet istasyonu içi) Balgat’ta bulunan Hundai Neziroğlu firmasından i10 1-1 Select tipi Hundai aldım. Dört ay sonra aracın merkezi kilit sisteminde bir arıza oldu, yani arada sırada kumanda, kapıları açıp kapatamıyordu. Servisine gidip durumu anlattım, kontrol ettiler bir şey yok dediler. Bu durum defalarca tekerrür etti. Bir parçasını değiştirdiler bundan sonra arıza giderildi, dediler ve aynı arıza tekerrür ederse bundan sonra bir şey yapamayacaklarını söylediler. Araç evimin garajında iken aynı arıza tekrar meydana geldi. Servise haber verdim, geldiler; onlar da arızaya bizzat şahit oldular.
Aracı servise götürdüler yine aynı terane.
Hundai’nin İstanbul’daki müşteri danışma merkezini aradım, anlattım.
Araştırıp bilgi verileceği söylendi; hala da haber verecekler.
Aracı aldığım yerden de yanıt alamadım.
Emekli memurum, arabaya 22 bin 250 TL ödedim. Bu parayı hangi şartlarda kazandığımı sanırım tahmin etmişsinizdir. Yani bu para emekli ikramiyemdir.
Hasan AYKAL

Biz değil sistem


ANKARA Eczacılar Odası Yönetim Kurulu, Medula Eczane Provizyon Sistemi’nin doğru işletilmemesinin tamamiyle SGK ve Sağlık Bakanlığı İlaç Eczacılık Genel Müdürlüğünün ortak sorumluluğunda olduğunu bildirdi. Oda’dan yapılan yazılı açıklamada, son 3 gündür vatandaşların ilaca ulaşamadığı, Medula Eczane Provizyon Sistemi’nin son 15 gündür ikinci kez bütünüyle çöktüğü ifade edildi. Açıklamada, şöyle denildi:
“Sisteminin doğru işletilmemesi tamamiyle SGK ve Sağlık Bakanlığı İlaç Eczacılık Genel Müdürlüğünün ortak sorumluluğundadır. Ancak her iki kurum da sistemin çökmesiyle ilgili olarak sorumluluk üstlenmemektedir. Hangi kurumdan kaynaklandığı belli olmayan, ama eczacıdan kaynaklanmadığı kesin olan sorun nedeniyle hasta ilaçsız kalmaya mahkum edilmiştir. Sorumluların gereğini yapmasını, sistemi çalışır hale getirmesini, ilaç veremeyen eczacıların ve ilaç alamayan vatandaşların mağduriyetlerini ortadan kaldırmasını bekliyoruz.”

EGO’ya duyuru

İLKER Mahallesi’nde oturmaktayım. Buraya yapılan otobüs seferlerinin saatlerini EGO’nun sayfasından da kontrol ettim fakat kesinlikle alakası yok. 187 nolu otobüsü 1 saat bekliyorsunuz. Yetkililerden doğru dürüst bir yanıt alamıyorsunuz. Hep mazeret, hep mazeret ‘Şöför atladı, teker patladı vs.(sözde hesaplı kart alarak 75 dakikadan faydalanmak istiyoruz fakat nerede?) Bu konuyu ilgililere duyurursanız seviniriz.
Cesur ÇETİNKAYA
Yazarın Tüm Yazıları