Lahmacunun fendi ünlü hamburger ve pizza markalarını yendi

Güncelleme Tarihi:

Lahmacunun fendi ünlü hamburger ve pizza markalarını yendi
Oluşturulma Tarihi: Eylül 24, 2009 00:00

Urfalı Hacı Mehmet’in işletmecisi Şahin Özlek, son dönemlerde Ankaralıların hamburger ve pizza yerine paket serviste lahmacun tercihinde yoğunlaştığına dikkat çekti.

Haberin Devamı

URFALI Hacı Mehmet’in işletmecisi Şahin Özlek, lahmacun başta olmak üzere kebap çeşitlerine Başkentlilerin yoğun bir ilgi gösterdiğini kaydederek, “Bu ilgiyi paket servis sayısındaki hızlı artıştan görüyoruz. Özellikle internetten gelen paket siparişlerindeki artış ünlü hamburger ve pizza markalarının yöneticilerinin de dikkatini çekmiş. Bizi ziyarete gelerek bu artışın arkasındaki nedenleri araştırıyorlar” diye konuştu.
Son dönemlerde Ankaralıların hamburger ve pizza yerine paket serviste lahmacun tercihinde yoğunlaştığına dikkat çeken Özlek, lahmacun ve kebap çeşitlerine artan ilginin birçok sebebe dayandığını vurgulayarak, “En önemli unsur hijyenik ortam. Ankaralılar ürünlerimizin sağlıklı ve temiz ortamlarda yapıldığını biliyor, güven içinde yiyor. Özellikle dondurulmuş gıdalar ve tartışılan yağlarla yapılan hamburger ve pizza ürünlerine artık eskisi gibi rağbet olmuyor” diye konuştu. Özlek, şunları söyledi:
Promosyon uyguluyoruz
“Bütün dünyada hamburger ve pizza ürünlerinin satışında hızlı bir iniş yaşandığını görüyoruz. Doktorlar çocukların bu ürünleri kullanmasını kısıtlıyor. Bu artık bizde de kendisini göstermeye başladı. Bu yemek modelinin sağlıksız olduğu ortada. Yıllarca hamburger ve pizza satışlarını tetikleyen iki unsur hızlı paket servis ve çocuklara yönelik promosyonu şimdi biz de uyguluyoruz. Bugün 25 motorlu kurye ve üç araba ile Ankara’nın en büyük paket dağıtım servisine sahibiz. En uzak noktaya bile 30 dakika içinde servis yapabiliyoruz. Çocuklara yönelik hizmetlerimizi de arttırdık. Onlara 300 metrekarelik bir oyun parkı yaptık. Burada çocuklar kendileri için hazırlanan özel menülerden bakıcılarımızın eşliğinde yiyerek oyun oynuyorlar. Aileleri ise huzur içinde yemek yiyor. Global satış tekniklerini biz de uygulayarak onları solladık. Amacımız bu çizgiyi kaliteden ödün vermeden daha iyi noktalara taşımak.”

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!