'Haftasonu Bursa'ya kampanyası

Güncelleme Tarihi:

Haftasonu Bursaya kampanyası
Oluşturulma Tarihi: Ağustos 11, 2009 14:55

Bursa Ticaret ve Sanayi Odası (BTSO), “Marka Kent Bursa Projesi” kapsamında “Hafta Sonu Bursa'ya” adlı bir kampanya başlatıyor.

Haberin Devamı

BTSO Yönetim Kurulu Başkanı Celal Sönmez, harika bir damak zevki sunan, entegre kültürleri barındıran, cazip alışveriş olanakları sunan dağıyla, kaplıcalarıyla zevkli bir hayat kültürünün, doğal tatların, ince zevklerin, inancın, tarihin, sağlığın, alışverişin, sanatın, her şeyin daha fazlası anlamına gelen iyi vakit geçirmenin merkezi Bursa'nın, 'Hafta Sonu Bursa'ya” kampanyasıyla Türkiye'de hafta sonu turizmini başlatan ilk şehir olacağını kaydetti.

“Kültür-Tarih-İnanç”, “Doğa-Sağlık-Spor” ve “Alışveriş” olmak üzere 3 ana başlık çerçevesinde tasarlanan “Hafta Sonu Bursa'ya” kampanyasının, Türkiye'de hafta sonu turizmini başlatacak olan öncü bir girişim olduğunu ifade eden Sönmez, kampanyanın ilk temasının yaklaşan Ramazan ayı dolayısıyla inanç turizmi ve gastronomi üzerine olacağını bildirdi.

Haberin Devamı

Sönmez, “Hafta Sonu Bursa”ya kampanyasının en güçlü ulaşım ayağının İDO'nun desteğiyle sağlanacağını dile getirerek, kampanyanın duyurulması amacıyla televizyon, gazete, bilboardlar aracılığıyla geniş çaplı bir reklam çalışması başlatıldığını bildirdi.

Türkiye'de bir ilk olma özelliği taşıyan projeyle kısa vadede şehri ziyaret eden yerli turist sayısının artırılması ve buna bağlı olarak kentin ekonomik canlılığını arttırmayı hedeflediklerini anlatan Sönmez, “İlklerin şehri Bursa'yı, Türkiye genelinde bir turizm destinasyonu yaparak, diğer turistik şehirlerimiz arasında farklılaştırarak, şehrimize sadece hafta sonu değil aynı zamanda hafta içi gelecek turistleri de teşvik etmeyi planlıyoruz. Bursa'ya 3 yıl içinde 1,5 milyon turist gecelemesi hedefliyoruz” dedi.

Sönmez, kampanyanın duyurulması amacıyla “Ramazan'da Bursa'ya” temalı bir TIR hazırlandığını, bu tanıtım aracının Bursa'dan yola çıkarak İstanbul dahil olmak üzere 8 ili dolaşacağını belirterek, şunları kaydetti:

“Kampanya TIR'ımızın gittiği her ilde Bursa'nın tanıtan broşürler dağıtılacak. Bursa'nın simgesi olmuş Karagöz-Hacivat gösterileri TIR içinde yer alacak. Profesyonel bir ekip günde 6 kere Karagöz-Hacivat oyunları oynatacak. Ayrıca profesyonel 2 rehber arkadaşımız Bursa'yı merak edenlere bilgiler verecek. Sponsor firmalarımız da TIR içinde kendi ürünlerinin tanıtımlarını yapacaklar.”

Haberin Devamı

/images/100/0x0/55eb3fdef018fbb8f8b4f6c2
BTSO'nun “Ramazan” temalı TIR'ı bugün Bilecik'e doğru yola çıkarılacak. TIR, 11-12 Ağustos tarihlerinde tanıtım faaliyetleri yapacağı Bilecik'in ardından, 13-14 Ağustos tarihlerinde Eskişehir, 15-16 Ağustos tarihlerinde ise Kütahya'da olacak.

17 Ağustos'ta TIR İstanbul'a hareket edecek ve 17-28 Ağustos tarihlerinde İstanbul Sultanahmet ve Kadıköy'de Hacivat-Karagöz gösterileri beraberinde tanıtım faaliyetlerinde bulunacak.

TIR 29-30 Ağustos'ta Balıkesir'de, 31 Ağustos'ta Yalova'da, 1-3 Eylül'de Kocaeli'nde 4 Eylül'de ise Sakarya'da olacak.

BTSO tanıtım TIR'ı ramazan kampanyasının finalini yine 5-8 Eylül tarihlerinde İstanbul'da yapacak.

Haberin Devamı

Bursa’daki İş Fırsatları http://www.yenibiris.com/IsIlanlari/Ilanlar.aspx?city=21

 

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!