Tüketici Sorunları

Güncelleme Tarihi:

Tüketici Sorunları
Oluşturulma Tarihi: Aralık 13, 2000 00:00

Haberin Devamı

Paramı iade etmiyorlar

İki hafta önce Litte Big Fabrika Satış Mağazası'ndan 65 milyon lira ödeme yaparak deri ceket aldım. Buradaki görevliler ceketteki deri kokusunun üç gün içerisinde kaybolacağını belirttiler. Ancak bunun garantisini vermediler. Ceketteki deri kokusu beni oldukça rahatsız etti. Daha fazla giyemeyemeyeceğime karar verdim. Ceketi aldıktan iki saat sonra tekrar mağazaya gittim. Ceketi geri vererek ödediğim miktarın iade edilmesini istedim. Fakat, mağaza yetkilileri geri ödeme yapamayacaklarını söylediler. 65 milyon lira tutarında başka ürünler alabileceğim belirtildi. Bunun üzerine başka kıyafetler aldım. Satışının üzerinden, sadece iki saat geçmiş bir ürünün para iadesi neden yapılamıyor?

Oğuzhan Oğuz

Yetkili diyor ki

Litte Big Mağazası Müdürü Fazlı Gültekin, ‘‘Fiş çıkışı olduğu için müşterimize para iadesi yapamadık. Kendisine gerekli kolaylığı gösterdik. Ödediği ücret tutarında başka ürünler verdik’’ dedi.

Trafik cezası

2 Aralık Cumartesi günü Sabuncuoğlu Otomotiv'den Hyundai marka panelvan aldım. Pazar günü de Burdur'a gitmek zorunda olduğum için bana verilen geçici plaka ile yola koyuldum. Ancak, trafik kontrolünde eksik belge ve belgede tahrifat dolayısıyla 70 milyon lira para cezası ödedim. İlgili firma yetkililerine içinde bulunduğum durumu aktardım ve para cezasının firma tarafından tarafıma ödenmesini istedim. Fakat bu talebime olumlu yanıt verilmedi.

Alptekin Güllüoğlu

Yetkili diyor ki

Sabuncuoğlu Otomotiv Satış Müdürü Gül Ülkemerli: ‘‘Müşterimize trafik sigortası yapmak amacıyla geçici plaka verdik. Müşterilerimiz satın aldıkları araçları çıkarma hakkına sahip. Ancak, aracı tır veya kamyon ile götürmelerini tavsiye ediyoruz.’’

Yeni klima sık sık arızalanıyor

Bir yıl önce Toktok Ticaret'ten 650 dolara Panorama marka klima satın aldım. Haziran ayında montajı yapılan klima soğutma yapmıyordu. Bunun üzerine yetkili servis geldi. Klimaya gaz takviyesi yapıldı. Ancak, yaz sonunda yine aynı arıza başgösterdi. Bu kez klima evimi ısıtmıyordu. Yeniden gelen teknik servis tekrar gaz takviyesi yaptı. Fakat bu da son olmadı. Klimanın çalışması için sürekli gaz takviye yapılması gerekiyor. Aldığım cihazı istediğim gibi kullanamadım.

Hanife Erkan

Yetkili diyor ki

Tokman Ltd.Şti. yetkilisi, ‘‘Hanife Erkan adlı tüketici ile irtibata geçeceğiz. Kendisine yardımcı olarak sorununun giderilmesini sağlayacağız’’ diye konuştu.

Aypa'ya teşekkürler

25 Kasım'da Aypa Kundura'dan bir spor ayakkabı almıştım. Ancak, ayakkabı burun kısmından ayaklarımı rahatsız etmişti. Hürriyet Akdeniz Tüketici Köşesi'nin duyarlı yaklaşımıyla, Aypa Kundura ayakkabımı yenisiyle değiştirdi. Tüketici olarak mağduriyetimin giderilmesinde bana yardımcı olan Hürriyet Akdeniz Tüketici Köşesi'ne ve Aypa Kundura'ya teşekkür ediyorum. Habibe Özdemir

TELEFON :

0 242 340 38 38/1234

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!